sobota, 23 kwietnia 2016

Daily Blog Entry#1

                                                                               Cześć!

Piszę tego posta mega spontanicznie,tak naprawdę nie wiem o czym napisać,ale będę wymyślać coś na bierząco :D Czasami owe posty będą się pojawiać pod nazwą ,,daily blog entry".Wiem,że takie wpisy są dla niektórych zaśmiecaniem blogów,ale dla mnie są bardziej wartościowe niż "wyreżyserowane" posty pisane przez cały dzień z 3-4 scenariuszy,idealne od początku do końca.Tak,wolę czytać o tym,że ktoś ugotował sobie ziemniaka,niż o biotechnologicznej produkcji sera.
Więęęc...dziś znowu zmieniłam trochę tło i nagłówek,myślę,że jest ok,chciałam żeby lepiej się czytało :)
Jak już wspominałam we wcześniejszych wpisach jestem po egzaminach gimnazjalnych,wyniki,tzn.wstępne wyniki,które sprawdzałam na internecie,zadowalają mnie.Chciałabym dostać się do mojego planowanego liceum,kurde...cały czas piszę o szkole,ok już koniec,matko co się ze mną dzieje :o
Za niedługo wakacje,dokładnie 61 dni!Mam peeeełną głowę pomysłów na posty z wakacji,prawie cały okres ich trwania spędzę za domem...i dobrze :) Chcę dobrze wypocząć w wakacje,żadnego stresu,żadnych kłótni,ale przede wszytskim żadnej nauki! :)


A wy jak spędzicie wakacje? Jakieś plany? :)

7 komentarzy:

  1. Mam kilka planów na wakacje i mam nadzieję, że uda mi się je zrealizować :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli spodobał ci się mój blog,możesz mnie zaobserwować :) Jeśli mi spodoba się twój napewno zaobserwuje :)

      Usuń
  2. Bardzo zainteresował mnie twój blog. Ciekawe posty wstawiasz :) Odnośnie zadanego pytania to lecę do Bułgarii na tydzień i na kolonie. Zapraszam do odwiedzenia i zaobserwowania mojego bloga bedzie mi bardzo miło http://sandraaaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak samo mam zamiar sie nie stresowac i odpoczac. Popracuje, poodpoczywam, zrobie wszustko na co nie mam teraz czasu i pojade do Chorwacji oraz na festiwal. Strasznie sie ciesze! Oby szybko Ci tem czas zlecial i abys dostala sie do wymarzonego liceum!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Fajne przygody będziesz miała w wakacje,festiwal najbardziej mnie zaciekawił :)
      Dzięki!

      Usuń