czwartek, 14 lipca 2016

W internecie zostanie na dłużej,czyli...

Tak dawno mnie tu nie było,że aż zapomniałam hasła do bloggera...To zły znak.Naprawić to można w jeden sposób,będę pisała częściej!I promise! :)
Gdy zakładałam blog miałam pewne postanowienia,dalej się ich trzymam,nic się nie zmieniło,tylko muszę być bardziej systematyczna w tym co robię,ale to już kwestia pracy i i i...czasu.Tego mi teraz aż nadto,więc nie powinnam mieć problemów.Innym założeniem było hmmm...jakby to powiedzieć,prowadzenie tego bloga tak,jakby był to mój "pamiętnik",ale nie w tym sensie,że miałabym tu opisywać swoje problemy,prywatne sprawy czy inne trapiące mnie dyrdymały(choć też,czasami :))Tylko coś,co potem mogłabym wspominać i wspominać.Wyjątkowe zdjęcia,przepisy,diy.
Pewnie większość z was po przeczytaniu tego pomyśli-Czemu piszę to w internecie?Czemu nie założę zwykłego pamiętnika,i tam nie nabazgram tych wszystkich swoich bzdet?Ha! Otoż to,że w internecie zostanie to na zawsze,albo na dłużej,niż w rzeczywistości.Pamiętnik mogę spalić,wyrzucić,dać psu,żeby zjadł,a na internecie to wszystko zostanie.Nawet lepiej,czasami nadarzy się osoba,która będzie chciała pomóc,gdy będziesz miał jakiś problem.Zdarzy się,że ktoś skomentuje twoją(moją)pracę(praca-czytaj-pisanie bloga :))Negatywnie lub pozytywnie,zawsze są dwie strony medalu,pamiętajcie ;) Są plusy i minusy,mimo tych drugich,sądzę,że pisanie bloga to świetna zabawa,możliwość poznawania nowych ludzi i wszechstronnego rozwijania się :)

Wracam z nowymi siłami i głową peeeeeełniutką pomysłów!
~Marseys

2 komentarze:

  1. Nominowaliśmy Cię do Liebster Blog Award. Więcej informacji na naszym blogu.
    https://mateslifex.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. No to życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga! Obyś znów na długo już nie zniknęła.
    Pozdrawiam

    Jeśli chcesz zobaczyć czym ja się zajmuję zapraszam do odwiedzenia i polubienia:
    >https://www.facebook.com/magicballsshop/<

    OdpowiedzUsuń