niedziela, 17 kwietnia 2016

Przedegzaminowe...rady?

                                                                           Cześć!
Z racji tego,że od jutra zaczynają się egzaminy gimnazjalne,które piszę,chciałabym poruszyć ten temat.Czy są takie straszne?Czy można nie zdać?Stresować się,czy się nie stresować?
Zacznę od tego,że praktycznie każdy nauczyciel od początku trzeciej klasy,straszył nas egzaminami.Czy było to dla mnie stresujące i denerwujące?Bardzo,ale po pewnym czasie znudziło mi się :) Myślę,że przypominanie o tym co chwilę nie było dobre,ale ok.Dobra,może powiem,czego ja oczekuję i co ze stresem.Więc tak,uczyłam się przez te trzy lata,dlatego nie dręczy mnie sumienie,że sobie zaniedbałam naukę.Gimnazjum to nie liceum,a egzamin gimnazjalny to nie matura.Myślę,że warto się trochę przyłożyć,ale bez przesady,nawet jeśli podwinie wam się noga i pójdziecie do innego liceum,niż planowaliście,to nie koniec świata!Jeśli się przyłożycie do nauki w LO,to i tak dostaniecie się na wymarzone studia.Dlatego ja staram się nie stresować za bardzo,żeby nie pogorszyć wyników :) Jeszcze wyjaśnię jedną sprawę-nie zdać,nie można :) Wystarczy,że się podpiszesz i już masz zdany egzamin,ale 0 punktów,a punkty są najważniejsze.
Podsumowując,nie warto się bardzo stresować,podejść do tego na luzie i wszystko będzie ok! :)
Warto też przypomnieć,że po egzaminach,będzie o wiele wiele luźniej,nauczyciele nie będą już dużo wymagać,bo to,na co pracowaliście trzy lata macie już za sobą :)
Do zobaczenia!Powodzenia wszystkim trzeciakom!

2 komentarze:

  1. Ich nie można nie zdać :) Tak na prawdę, to możesz iść do jakiej szkoły tylko zechcesz, jeśli na prawde tego chcesz ;) Ja osobiście jestem bardziej za technikum niżeli za LO, jeżeli ktoś chce być kimś innym niż tylko lekarzem lub prawnikiem, liceum to kompletna strata czasu.
    Obserwuje i zapraszam do siebie ;)
    http://punkowa-krolowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Technikum-też fajna koncepcja,masz rację to wszystko zależy od nas samych,jeśli czegoś chcemy,wszystko jest możliwe :)
      Napewno wpadnę :)

      Usuń