sobota, 16 kwietnia 2016

W sumie...czemu nie?

                                                                           Hey!
Więęęęec...nazywam się Marysia,mam 15 lat i to jest mój trzeci blog,bo przecież do trzech razy sztuka :)
Myslę,że nie wyróżniam się niczym specjanym od innych dziewczyn...choć,może?Sami kiedyś tam ocenicie,nie wiem kiedy,bo w sumie nie liczę,że ktokolwiek będzie czytał tego bloga :D
Szkoda,że ludzie wolą bardziej oglądać filmy na YT a nie czytać blogi,no ale nic...Może jeszcze powiem czym się interesuję-nałogowo jeżdżę na rolkach,oprócz tego moda-to moje drugie imię, hehe,nie no żart,mam swój styl,czasami lubię się wyróżnić,czasami eksperymentuję,przygotowuję skromne stylizacje,lubię to.Oprócz nałogowej jazdy na rolkach i mody,moim hobby jest rysowanie.
To w sumie chyba tyle,aha jeszcze bardzo lubię spać,jestem w tym mistrzem(kto pobije 14 godzin? :D) Na ogół jestem dość wesołą osobą,ale nie planuję "zarażać was optymizmem",jak to niektóre bloggerki,bo poprostu owego nie posiadam :)
Do zobaczonka  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz